Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

تازہ ترین

اسلامی جہاد تحریک شیخ جراح محلے میں صیہونی جارحیت سے غافل نہیں رہے گی

( فلسطین نیوز۔مرکز اطلاعات) فلسطین کی اسلامی جہاد تحریک نے یروشلم کی قابض حکومت کو اپنے بیانات میں شیخ جراح محلے کے رہائشیوں کے خلاف آباد کاروں اور صیہونی عسکریت پسندوں کی جارحیت کے نتائج کے بارے میں خبردار کیا تھا۔

اس سلسلے میں فلسطین کی اسلامی جہاد تحریک کے سیاسی بیورو کے رکن خالد البطش نے اس بات پر زور دیا کہ فلسطینی مزاحمتی تحریک مقبوضہ بیت المقدس کے شیخ جراح محلے میں صیہونی جارحیت سے غافل نہیں رہے گی۔

البطش نے کہا کہ غزہ کی پٹی میں فلسطینی مزاحمت ضرورت پڑنے پر اور شیخ جراح میں ہونے والی نسلی تطہیر کے جواب میں ایک نئی جنگ شروع کرنے میں کامیاب رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ مغربی کنارے اور یروشلم کے واقعات کی روشنی میں صیہونی حکومت کی طرف سے غزہ کی پٹی کو دھمکی جنگ اور مزاحمت کے اتحاد کو ظاہر کرتی ہے، ہم ایک قوم کے بچے ہیں۔ دشمن کا غزہ منتقلی کا پیغام ہمیں بھی خوفزدہ نہیں کرتا۔

اسلامی جہاد کے عہدیدار نے نتیجہ اخذ کیا کہ اگر دشمن غزہ پر بمباری کے لیے جواز حاصل کرنے کے لیے جنگ کو غزہ منتقل کرنا چاہتا ہے، تو وہ جانتا ہے کہ مزاحمت اس جنگ کو اس حکومت کی گہرائیوں میں منتقل کرنے کے قابل ہے۔ لہٰذا، مزاحمت نفتالی بینیٹ کی حکومت کا تختہ الٹ دے گی اور شیخ جراح میں اپنے جرائم کی قیمت ادا کرے گی۔

 

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan