Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

تازہ ترین

فلسطینی انتفاضہ فقط اسرائیل کی نابودی پر ہی ختم ہوگا، الاقصی شہداء بٹالینز

( فلسطین نیوز۔مرکز اطلاعات) الاقصی شہداء بٹالینز کے ترجمان ابو محمد نے تاکید کی ہے کہ مغربی کنارے میں رونما ہونے والے واقعات صیہونی حکومت کا فطری ردعمل ہے۔

الاقصی شہداء بٹالینز کے ترجمان ابو محمد نے المیادین نیوز نیٹ ورک کو بتایا کہ فلسطینی انتفاضہ صرف اسرائیل کی تباہی کے ساتھ ہی ختم ہوگا۔” ہم اپنے خون کو پامال نہیں ہونے دیں گے۔ “ہم اسرائیلی جرائم کا جواب دیں گے۔”

مزاحمتی بندوقوں کے درمیان ہم آہنگی جاری ہے تاکہ اسرائیلی فوجیوں کو ہلاک یا گرفتار کیا جا سکے، انہوں نے کہا کہ غزہ اور مغربی کنارے میں مزاحمتی گروپوں کے درمیان ہم آہنگی جاری ہے۔

ہم شروع سے آخر تک آپ کے ساتھ ہیں، انہوں نے مقبوضہ بیت المقدس میں شیخ جراح محلے کے رہائشیوں کو بتایا، انہوں نے اپنی افواج کو تربیت دی ہے کہ ’’جہاں بھی ہو سکے دشمن کے فوجیوں کو مار ڈالو۔ہم آپ کے ساتھ ہوں گے۔‘‘

الاقصی شہداء بٹالینز کے ترجمان ابو محمد نے 1948 کے مقبوضہ علاقوں میں رہنے والے فلسطینیوں سے یہ بھی کہا کہ ’’جب بھی آپ کے پاس وسائل ہوں اسرائیلی فوجیوں کو مار ڈالو۔‘‘

قابض حکومت کی فورسز نے گذشتہ رات شیخ جراح محلے کے رہائشیوں کے ساتھ اظہار یکجہتی کے لیے جمع ہونے والے فلسطینی نوجوانوں پر کریک ڈاؤن کیا، فلسطینی کارکن محمد ابو الحمس اور معمر فلسطینی نفیسہ خواس کو زدوکوب کیا۔

صیہونی ملیشیا نے فلسطینیوں پر جبر کی رپورٹنگ کرنے والے متعدد صحافیوں کو بھی علاقہ چھوڑنے پر مجبور کیا اور شیخ جراح محلے سے بلال الجابری نامی نوجوان کو گرفتار کر لیا۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan