Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

فلسطینی ڈاکٹرکی امریکا میں پیتھالوجی کانفرنس میں عرب ممالک کی نمائندگی

فلسطینی ماہرطب ڈاکٹر حسام ابو فرسخ نے انکشاف کیا ہے کہ انہیں دنیا کے 30 ڈاکٹروں میں سے پیتھالوجی پر امریکی کانفرنس میں شرکت کے لیے چنا گیا۔ یہ کانفرنس بیماریوں کی تشخیص سےمتعلق ہے اور “دنیا کی قدیم ترین اور بہترین” کانفرنس ہے۔

ابو فرسخ جو اردن میں مقیم ہیں اور اردن کی شہریت بھی رکھتے ہیں نے قدس پریس سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ یہ کانفرنس ہر سال ریاستہائے متحدہ امریکا میں منعقد ہوتی ہے اور اس میں امریکا اور دنیا کے سب سے زیادہ تجربہ کار پیتھالوجسٹ شرکت کرتے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ میں امریکن بورڈ سے تصدیق شدہ ڈاکٹر ہوں اور میں نے برسوں سے پیتھالوجی میں بہت سی خصوصی تحقیقیں پیش کی ہیں۔ انہوں نے عرب ڈاکٹروں سے مطالبہ کیا کہ “تحقیق اور سائنسی اختراعات فراہم کرنا جاری رکھیں۔

ابو فرسخ نے “کانفرنس کی اہمیت پر زور دیا جس میں دنیا کے ممتاز ڈاکٹر شامل ہیں، اور پیش کردہ تحقیق کی سطح پر یہ کانفرنس اگلے اکتوبر میں منعقد کی جائے گی۔

ابو فرسخ نے کہا کہ پیتھالوجی طب کی ایک شاخ ہے، جس کا تعلق بیماریوں کی نوعیت اور مختلف بیماریوں سے منسلک ساختی اور فعال تبدیلیوں اور ان تبدیلیوں سے ہے جو بیماریاں بافتوں میں پیدا کرتی ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ پیتھالوجی طب کی ایک مختلف شاخ ہے جہاں ماہرین مریض سے براہ راست معاملہ نہیں کرتے ہیں بلکہ ان ڈاکٹروں سے ڈیل کرتے ہیں جن میں علامات ظاہر ہوتی ہیں۔ بعض اوقات وہ موت کی وجہ معلوم کرنے کے لیے لاشوں کی چیر پھاڑ بھی کرتےہیں۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan