Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

بلنکن رواں ماہ رام اللہ، “تل ابیب”، ریاض اور ابوظبی کا دورہ کریں گے


عبرانی میڈیا ذرائع نے انکشاف کیا ہے کہ امریکی وزیر خارجہ انٹنی بلنکن اس ماہ کے آخر میں سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات کے علاوہ رام اللہ (وسطی مقبوضہ مغربی کنارے) فلسطینی اتھارٹی کے صدر دفتر اور اسرائیلی ریاست کے دارالحکومت “تل ابیب” کا دورہ کریں گے۔
جمعرات کو عبرانی والا نیوز ویب سائٹ نے اطلاع دی ہے کہ بلنکن نے اسرائیلی وزیر خارجہ یائر لپیڈ کو جلد از جلد خطے کا دورہ کرنے کے اپنے ارادے سے آگاہ کیا۔
انہوں نے مزید کہا کہ امریکی محکمہ خارجہ ایک ہفتے سے “اسرائیل”، فلسطینی اتھارٹی، سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات کے دورے کی آخری تاریخ کو مربوط کرنے کے لیے کام کر رہا ہے۔
عبرانی ویب سائٹ نے نشاندہی کی کہ بلنکن کا یہ دورہ سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات کا عہدہ سنھبالنے کے بعد پہلا دورہ ہوگا۔
انہوں نے نشاندہی کی کہ یہ دورہ امریکا اور خلیج میں اس کے “اتحادیوں” کے درمیان تعلقات میں زبردست تناؤ کی روشنی میں ہوا ہے، جو بائیڈن انتظامیہ یوکرین کے بحران کے حوالے سے سعودی اور اماراتی اتحادیوں کی حمایت حاصل کرنے کی خواہاں ہے۔
“اوپیک پلس” اتحاد کے ممالک جس میں برآمد کرنے والے ممالک اور باہر کے ممالک شامل ہیں جن کی قیادت ریاض اور ماسکو کر رہے ہیں، تیل پیداوار بڑھانے کے لیے مغربی دباؤ کی مزاحمت کر رہے ہیں۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan