Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

لیکوڈ کا اسرائیل کے وزیر خارجہ پر تباہ کن غلطیاں کرنے کا الزام

غاصب اسرائیلی حکومت میں وزارت خارجہ کا قلمدان سنبھالے آٹھ ماہ گزرنے کے بعد، یائر لپید کو اندرونی اور بیرونی طور پر ہدف تنقید بنایا جا رہا ہے۔

لیپڈ پر الزام ہے کہ اس نے برسوں تک جاری رہنے والی اسرائیلی سیاسی کوششوں کو تباہ کرنے کے لیے کام کیا جب کہ دوسرے اسرائیلی اس پر قابض ملک کی اسٹریٹجک پوزیشن کو شدید نقصان پہنچانے کا الزام لگاتے ہیں۔

مزید برآں لیپڈ مخصوص سیاسی واقعات پر تبصرہ کرنے کے لیے وقتاً فوقتاً جو پریس کانفرنسیں اور سفارتی بیانات دیتے ہیں، وہ بہت سے اسرائیلی حلقوں میں مذاق کا باعث بنے ہوئے ہیں۔ ان میں سے ایک نے اس پر الزام لگایا کہ وہ سادگی کی سوچ میں پھنسے ہوئے ہیں۔ گویا کہ ابھی سولہ سال کی عمر میں ہے اور وہ وزیر خارجہ کے طور پر خود کو مارکیٹ کرنے کی راہ میں ہیں۔ اپنے پیش رو بنجمن نیتن یاہو پر مشترکہ اقدار سے ہٹ کر اقتصادی اور سلامتی کے مفادات پر مبنی اتحاد قائم کرنے کا الزام لگانے میں ایک لمحے کے لیے بھی ہچکچاہٹ محسوس نہیں کی۔

لیکوڈ کے شعبہ خارجہ تعلقات کے سربراہ ایلی وردی ہازان نے عبرانی ویب سائٹ میڈا پر اپنے مضمون میں کہا ہے لپید نے اسرائیل کی خارجہ پالیسی پر مسلسل غلط موقف دیا ہے جس سے سیاسی نقصان ہوا ہے جو ختم نہیں ہوا ہے۔ اس کے باوجود ان میں سے تازہ ترین یوکرین پر روسی حملہ تھا جس نے روسیوں کو اس پر غصہ دلایا اور اقوام متحدہ میں روسی وفد نے گولان کی پہاڑیوں میں اسرائیلی بستیوں کی تعمیر کی مذمت کی۔ اس کے بارے میں اپنی تشویش کا اظہار کیا وہاں آباد کاری کی سرگرمیوں کو بڑھانے کے منصوبوں کا اعلان کیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ جو لپپد نہیں سمجھتا، یا سمجھنا نہیں چاہتا وہ یہ ہے کہ 2014 کے موسم بہار میں اسرائیل کو ایسی ہی صورت حال کا سامنا کرنا پڑا جب روس نے کریمیا پر حملہ کیا اور اس صورتحال کے مطابق احتیاط سے تیار کردہ ایک بیان جاری کیا۔اسرائیل نے انتہائی حساس وقت میں روس کے خلاف غلط پالیسی کی وجہ سے ایران کو بڑے پیمانے پر تباہی پھیلانے والے ہتھیاروں کے حصول سے روکنے کے واحد ہتھیاروں میں سے ایک کی قربانی دی۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan