Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

القدس کے علمبرداروں کے لیے پہلے سینیگالی فورم کا افتتاح

سینیگال میں فلسطینی کاز کی حمایت کے لیے قومی اتحاد” نے بیت المقدس  کے علمبرداروں کے پہلے سینیگالی فورم کا افتتاح کیا ہے جس میں متعدد اسلامی انجمنوں اور سینیگال کی انسانی حقوق کی تنظیموں کے ساتھ بیرونی شرکت بھی شامل تھی۔

کانفرنس میں مسئلہ فلسطین پر سیمینارز اور مباحثے شامل تھے۔اس موقعے پر فلسطینی پوزیشن کی حمایت اور مقدسات کے تحفظ کے طریقوں پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

افتتاحی تقریب کے دوران اپنی تقریر میں اتحاد کے سربراہ عرفان جوف نے سینیگال میں فلسطینی کاز کی خدمت کرنے والے ہر کام میں اتحاد کے فعال کردار پر زور دیا۔

جوف نے القدس کی حمایت اور فلسطینی کاز کی خدمت کے لیے مختلف اداروں اور شخصیات کی طرف سے کی جانے والی کوششوں کو سراہتے ہوئے، کاز اور فلسطینی عوام کے لیے سینیگالیوں کی حمایت کی تعریف کی۔

جبکہ سینیگال میں “اسلامی سوسائٹی” کے سربراہ شیخ مختار کیبی نے کہا کہ “القدس اور فلسطین کے لیے کام کرنا تمام سینیگالی فرقوں، جماعتون، قوتوں اور دھاروں کا مشترکہ اجتماع ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ ہم آج اس منصفانہ مقصد کا مطالعہ کرنے کے لیے جمع ہوئے ہیں تاکہ فلسطینی کاز کی حمایت اور القدس کی حمایت کے لیے اپنی آواز کو تمام بین الاقوامی فورمز پر سنایا جا سکے۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan