Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

یوکرینی صدر کی اسرائیلی پارلیمنٹ سے خطاب کی تجویز مسترد

اسرائیلی پارلیمنٹ (کنیسٹ) کے اسپیکر مکی لیوی نے یوکرین کے صدر ولادیمیر زیلنسکی کی جانب سے اپنے ملک پر روسی فوجی حملے پر کنیسٹ سے ٹیلی ویژن پر تقریر کی درخواست  مسترد کر دی۔

سرکاری “کان” عبرانی ویب سائٹ نے کہا ہے کہ یہ درخواست تل ابیب میں یوکرین کے سفیر یوگینی کورنیچک نے بدھ کو لیوی کو پیش کی تھی جس نے یہ کہتے ہوئے انکار کر دیا تھا کہ وہ کنیسٹ کے سرمائی اجلاس کے آخری دن آئے تھے۔اس کے ارکان دو ماہ کی چھٹیوں پر جائیں گے اور اس دوران پارلیمنٹ کی تزئین و آرائش ہوگی۔

عبرانی “واللا” ویب سائٹ کے مطابق کنیسٹ کے ردعمل سے یوکرین کے باشندے مایوس ہوئے خاص طور پر چونکہ زیلنسکی نےبرطانوی پارلیمنٹ کے سامنے تقریر کی تھی اور چند روز قبل انہوں نے یورپی پارلیمنٹ سے بھی اسی انداز میں خطاب کیا تھا۔

سائٹ نے بتایا کہ اسرائیلی قانون سازوں نے زیلنسکی کے بارے میں کنیسٹ کے ردعمل پر تنقید کی اور یسرائیل بیتینو کے ایم پی ایلی اویدر نے لیوی کو ایک پیغام بھیجا جس میں اس نے کہ کہ کنیسٹ حکومت کا ایگزیکٹو بازو نہیں ہے اور آپ کو ایک ریاست کی درخواست کو قبول کرنا ہوگی۔ وہ لیڈر جو اسرائیل میں عوام کے نمائندوں کے سامنے بات کرنا چاہتے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ اسرائیلی وزیر اعظم نفتالی بینیٹ یوکرین اور روس کے درمیان ثالثی کی کوششیں کر رہے ہیں اور اس سے قبل بینیٹ کے ماسکو کے دورے اور ہفتے کے روز روسی صدر ولادیمیر پوتین سے ملاقات کے بعد سے زیلنسکی کو چار مرتبہ فون کر چکے ہیں۔

ویب سائٹ نے اشارہ کیا کہ زیلنسکی نے پہلے بینیٹ سے یوکرین کو دفاعی ہتھیار فراہم کرنے کے لیے کہا تھا۔

گزشتہ سال 24 فروری سے یوکرین میں روسی فوجی آپریشن جاری ہے جس پر سخت عوامی رد عمل سامنے آیا ہے۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan