Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

اسرائیل

قابض ریاست نے نسل پرستی کا نظام قائم کر رکھا ہے:الصورانی

فلسطینی سینٹر فار ہیومن رائٹس کے ڈائریکٹر راجی الصورانی نے یوکرین میں جو کچھ ہو رہا ہے اس کے ساتھ قابض ریاست کے حوالے سے بین الاقوامی برادری کی طرف سے بین الاقوامی قانون کے اطلاق میں دوہرے معیار کی مذمت کی۔

صورانی نے بدھ کو ایک پریس بیان میں کہا کہ یورپ اور مغرب نے فوری طور پر یوکرین پر روسی حملے کے خلاف کارروائی کی۔ ہم ہر قابض کے خلاف کھڑے ہیں اور انسانی مصائب ناقابل تقسیم ہیں۔ یوکرین میں تباہی اور موت کے مناظر فلسطین میں تباہی کے مناظر سے مختلف نہیں ہیں۔ جس طرح  کے حالات اور مناظر یوکرین میں دیکھے گئے وہی مناظرغزہ  میں بھی دیکھے گئے ہیں۔

انہوں نے نشاندہی کی کہ یوکرین میں شہریوں کی نقل مکانی کے مناظر 1948 میں نکبہ کے بعد سے فلسطینیوں کے بے گھرہونے کے مناظر سے مختلف نہیں ہیں۔ جب اسرائیل نے لاکھوں فلسطینیوں کو اکھاڑ پھینکا اور انہیں ان کے گھروں سے نکال دیا تھا اور بے گھر ہونے کے مناظر سے مختلف نہیں ہیں۔ لاکھوں کی تعداد میں جب اسرائیلی قابض افواج نے غزہ کی پٹی پر چار جنگوں میں حملہ کیا تو  ہرطرف خون ہی خون تھا۔ جس میں ہزاروں افراد شہید اور زخمی ہوئے اور عالمی برادری نے کچھ نہیں کیا۔

انہوں نے زور دے کر کہا کہ کئی دہائیوں سے اسرائیلی قابض فوج فلسطینی عوام کے خلاف منظم جنگی جرائم کا ارتکاب کر رہی ہے۔

آبادکاری کے جرائم فلسطینی عوام ان کی زمین اور وسائل پراپنے کنٹرول اور تسلط کو یقینی بنانے کے لیے “قابض ریاست” کا سب سے اہم ہتھیار ہیں۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan