Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

7سال میں اسرائیلی عدالتوں سے8 ہزار فلسطینیوں کو انتظامی قید کی سزائیں

لسطینی اسیران کلب نے تصدیق کی کہ 2015 کے بعد سے قابض اسرائیلی حکام نے 8,700 سے زائد انتظامی حراست کے احکامات جاری کیے جن میں فلسطین میں سماجی، سیاسی اور علمی طور پر سرگرم ہر فرد کو نشانہ بنایا گیا۔

کلب نے کل ہفتے کے روز ایک بیان میں کہا کہ ان احکامات میں فلسطینی معاشرے کے تمام طبقات بشمول بچے، خواتین اور بوڑھے شامل تھے اور عدالتوں نے مرکزی طور پر اس جرم کو مستحکم کرنے میں کردار ادا کیا۔

بیان میں  کہا گیا ہے کہ قابض جیلوں میں انتظامی قیدیوں کی تعداد 500 سے زیادہ ہے جن میں ایک خاتون شروق البدن بھی شامل ہے اور ان میں سے زیادہ تر سابق قیدی ہیں جنہوں نے قبضے کی جیلوں میں برسوں گزارے جن میں سے اکثریت انتظامی قید میں ہے۔ انہیں کئی جیلوں میں رکھا گیا ہے۔مگیدو، عوفر، النقب، ریمنڈ اور دیمون ان میں سے سب سے زیادہ “نیگیف” جیل میں ہیں جہاں اس میں 228 قیدی ہیں۔ اس کے بعد “عوفر” جیل میں 170 انتظامی قیدی ہیں۔

اسیران کلب کے فالو اپ کے مطابق انتظامی حراست کے جرم کو گذشتہ دہائیوں کے دوران قابض ریاست کے ساتھ تصادم کی سطح سے جوڑا گیا ہے، اس لیے ہمیں معلوم ہوتا ہے کہ سال 1987 “دی اسٹون انتفادہ” اور 2000 ” ’’انتفاضہ الاقصیٰ‘‘ اور اس کے بعد کے سال فلسطینی میدان میں جرائم کی سطح اور اس کے جہت کو پڑھنے کے لیے اہم مراکز تھے تاہم قابض حکام نے اسے جاری رکھنے سے کبھی نہیں روکا بلکہ اسے اپنی پالیسیوں میں ایک مرکزی نقطہ نظر میں تبدیل کیا۔

 قابض حکام نے 2015 سے “عوامی  بغاوت” کے پھوٹ پڑنے کے ساتھ انتظامی حراست کی پالیسی میں اضافے کو “بحال” کر دیا ہے۔ 2016 میں انتظامی حراست کے1,742 نوٹس جاری کیے گئے۔

پچھلی دہائیوں کے دوران انتظامی قیدی تمام دستیاب آلات کے ساتھ اس پالیسی کا مقابلہ کرنے میں کامیاب رہے خاص طور پر عدالتوں کا بائیکاٹ اور بھوک ہڑتال جیسےاقدامات کیے گئے۔2011 کے آخر سے گذشتہ سال کے آخر تک انہوں نے 400 سے زیادہ انفرادی ہڑتالیں کیں۔ یاد رہے کہ ان میں سے بعض نے بار بار گرفتاریوں کی وجہ سے ایک سے زیادہ ہڑتالیں کیں۔2014 میں قیدیوں کی ایک بڑے پیمانے پر ہڑتال 62 دن تک جاری رہی۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan