Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

ایران کا عالمی یوم القدس پرمظاہروں اور فلسطینی مزاحمت کی حمایت پر زور

فلسطینی انتفاضہ کی حمایت میں بین الاقوامی کانفرنس کے مستقل سیکرٹریٹ نے جو کہ ایرانی اسلامی مشاورتی اسمبلی سے وابستہ ہےنے ایرانی عوام، دنیا کی تمام پارلیمانوں کے اراکین، غیر سرکاری تنظیموں اور دنیا کے تمام آزاد لوگوں سےعالمی یوم القدس  مظاہروں میں بھرپور طریقے سےشرکت کی اپیل کی ہے۔

فلسطینی انتفاضہ کی حمایت میں بین الاقوامی کانفرنس کے مستقل سیکرٹریٹ نے ایک پریس بیان میں کہا کہ فلسطینی عوام نے ثابت کر دیا ہے کہ بعض عرب حکمرانوں کی دھوکہ دہی کے باوجود فلسطین آج بھی زندہ ہے اور یہ کہ مضبوط فلسطینی عوام، جو ثقافت پر یقین رکھتے ہیں۔ شہادتوں اور مزاحمتوں کے باوجود اپنے مقصد اور اپنے جائز حقوق کے ساتھ کھڑے ہیں اور جدوجہد کا راستہ جاری رکھیں گے۔

انہوں نے مزید کہا کہ “ہم خدا کا شکر ادا کرتے ہیں کہ فلسطینی عوام نے اپنی مزاحمت اور استقامت کے ساتھ صیہونی حکومت کے اہم حامیوں، امریکا اور یورپ کی طاقت کو چیلنج کرنے کے ساتھ ساتھ اسرائیل کو تسلیم کرنے والی حکومتوں کو بھی چیلنج کرنے میں کامیاب ہو گئے جو اس بات پر یقین رکھتے ہیں۔ تعلقات کو معمول پر لا کر اور صہیونیوں کو مطمئن کرکے وہ اپنی عوام دشمن حکمرانی کے ستونوں کو مضبوط کر سکتے ہیں۔

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ آج مزاحمت ہی وہ ہے جو خطے میں پیشرفت کی تقدیر کا تعین کرتی ہے اور اس کی انتفاضہ حجر سے راکٹوں اور ڈرونز انتفاضہ کے مرحلے میں تبدیلی کی جس نے صیہونیوں کی نیندیں اڑادی ہیں۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan