Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

آئرلینڈ میں فلسطینی ’یوم الارض‘ کی مناسبت سے تقریبات

فلسطین کے حق واپسی مرکز نے آئرش شہر ٹیئرون میں اپنی دوسری تقریب کا اہتمام کیا، جس میں مقررین اورفلسطینیوں سے یکجہتی کرنے والے کارکنوں کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔ انہوں نے فلسطینی پناہ گزینوں کی مکمل حمایت اور ان کی تاریخی سرزمین پر واپسی کے حق کا اعلان کیا۔

“آئرش فلسطینی یکجہتی مہم” گروپ کے نمائندے “ڈمبنا ہیرون” کی زیر صدارت یہ تقریب ریٹرن سینٹر کی طرف سے “مشترکہ جدوجہد: آئرلینڈ اور فلسطین” کے عنوان سے منعقد کی گئی سرگرمیوں کے ایک حصے کے طور پر منعقد کی گئی۔ یہ تقریب فلسطینی اراضی کے دن کی 46ویں سالگرہ پر منعقد کی گئی تھی۔

اس موقعے پر فلسطینی سماجی کارکن جنا جہاد جسے دنیا میں سب سے کم عمر صحافی کے طور پر جانا جاتا ہے نے فلسطینیوں کے لیے سرزمین کی اہمیت اور اس میں جڑ پکڑنے اور نسل در نسل اپنے بچوں کے دلوں میں اپنی محبت کے پودے کے بارے میں بتایا۔

جہاد نے اسرائیل کے وحشیانہ فوجی قبضے کے تحت زندگی گزارنے کی اپنی ذاتی کہانیوں کا تجربہ پیش کیا اور کہا کہ فلسطینیوں کی اس کی آخری نسل اس طرح کی بربریت کو برداشت کرنے پر مجبور ہو۔

سرگرم کارکن فرح قطینہ نے تقریب کے شرکاء کی توجہ لبنان، شام اور فلسطین کے اندر فلسطینی پناہ گزینوں کو درپیش مشکل حقیقت کی طرف مبذول کرائی۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan