Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

امریکا اسرائیل کی آئرن ڈوم کے لیے ایک ارب ڈالر کی مدد کرے گا

امریکی کانگریس نے نئے دفاعی بجٹ کو منظور کرنے کا فیصلہ کیا ہے جس کا تخمینہ ایک ٹریلین ڈالر سے زیادہ ہے جس میں اسرائیل کے آئرن ڈوم کو سپورٹ کرنے کے لیے ایک ارب ڈالر بھی شامل ہیں۔

اسرائیل ڈیفنس ویب سائٹ نے بتایا کہ بجٹ میں 1.5 ٹریلین ڈالر شامل ہیں جن میں امریکی دفاعی نظام کے لیے 730 ارب ڈالر شامل ہیں جبکہ بجٹ میں ایک ارب ڈالر کی رقم میں ڈوم سسٹم کے لیے سپورٹ کی منظوری بھی شامل ہے۔

ویب سائٹ نےبتایا کہ ان میزائلوں کی اکثریت امریکی سرزمین پر تیار کی گئی ہے اور ہر میزائل کی قیمت تقریباً 50,000 ڈالر ہے۔

گذشتہ ستمبر میں امریکی ایوان نمائندگان نے اسرائیل کو میزائل شکن نظام کی تجدید کے لیے 1 ارب ڈالر فراہم کرنے کے لیے ایک اسٹینڈ اکیلے بل کی منظوری دی لیکن ووٹ بھاری اکثریت سے منظور کیا گیا جس کے حق میں 420 اور مخالفت میں صرف نو ووٹ ڈالے۔

لیکن ریپبلکن سینیٹر “رینڈ پال” نے بار بار ڈیموکریٹس کی طرف سے اس تجویز کو پاس کرنے کی چار درخواستوں کو روک دیا ہے اور اصرار کیا ہے کہ افغانستان کے لیے مجوزہ امریکی امداد میں سے اسے دوبارہ مختص کیا جانا چاہیے۔

گذشتہ موسم خزاں میں اسرائیلی فضائی دفاع کی تشکیل کے انچارج اہلکار، جنرل گیلاد بیران نے مزاحمتی میزائلوں کے خطرے سے فضائی حدود کو مکمل تحفظ فراہم کرنے کے لیے آئرن ڈوم سسٹم کی صلاحیتوں پر سوال اٹھایا تھا۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan