Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

بیت المقدس میں فلسطینیوں کے 800 مکانات کی مسماری کا خطرہ

ہفتے کے روز مقبوضہ بیت المقدس کے جنوب میں جبل المکبر میں فالو اپ کمیٹی کی طرف سے تیار کردہ شماریاتی رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے کہ قابض اسرائیلی حکام کی جانب سے قصبے میں 800 مکانات کو مسمار کرنے کا خطرہ ہے۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ قابض بلدیہ  قصبے میں 800 ہاؤسنگ یونٹس کو مسمار کرنے کی کوشش کررہی ہے، جس کے بدلے میں تجارتی مراکز اور 500 ہاؤسنگ یونٹس مشترکہ عمارتوں کی تعمیر شامل ہے۔ یہ نئی تعمیرات یہودی آباد کاروں کے لیے کی جا رہی ہیں۔

رپورٹ کے مطابق اس اسکیم کا خطرہ اس حقیقت میں مضمر ہے کہ یہ جبل مکبر کے رہائشیوں کو مستقبل میں شہری توسیع سے محروم کر دے گا اور نوجوانوں کو القدس کے قصبوں کو چھوڑ کر شہر کے آس پاس کے علاقوں میں آنے پر مجبور کر دے گا۔

قابض حکام کی جانب سے مسماری کی پالیسی کو مسترد کرتے ہوئے گذشتہ روز سینکڑوں فلسطینیوں نے قصبے “جبل مکبر” کے مرکزی اسٹیڈیم میں نماز جمعہ ادا کی۔

یہ ایک آبادکاری کی سڑک ہے جو القدس کے جنوب مشرق میں صور باھر کے قریب مزموریا چوکی سے شروع ہو کر 12 کلومیٹر تک پھیلی ہوئی ہے۔ یہاں تک کہ یہ شمال میں الطور کے علاقے خاص طور پر الزائم ملٹری چیک پوائنٹ تک پہنچتی ہے۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan