Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

فلسطینی جامعات میں اسرائیلی مداخلت کی منظم سازش کا انکشاف

عبرانی اخبار ’ہارٹز‘ نے منگل کے روز فلسطینی یونیورسٹیوں کے کام میں مداخلت، فلسطین سے باہر کے لیکچررز اور فلسطینی یونیورسٹیوں میں زیر تعلیم غیر ملکی طلباء کے وظیفے میں توسیع کے اسرائیلی منصوبے کا انکشاف کیا۔

اخبار نے نشاندہی کی کہ قابض فوج نے مغربی کنارے میں فلسطینی یونیورسٹیوں میں پڑھانے کے لیے بیرون ملک سے لیکچررز کی بھرتی کے حوالے سے “سخت رویہ اپنایا ہے، کیونکہ تقرریاں ان ڈسپلن تک محدود ہوں گی جہاں تعلیمی عملے کی کمی ہے۔

ان ہدایات میں سے لیکچررز اور محققین کے پاس کم از کم پی ایچ ڈی کی ڈگری کے حامل نامور پروفیسر ہونا ضروری ہے۔ یہ درخواست گزار کے ملک میں اسرائیلی قونصل خانے کے ذریعے جمع کرایا جائے گا۔

داخلہ ویزے حاصل کرنے والے لیکچررز کی تعداد کا تعین بھی قابض حکام کے مقرر کردہ کوٹہ کے مطابق کیا گیا ہےجو اس وقت زیادہ سے زیادہ 100 افراد ہے۔ اس کے علاوہ ان غیر ملکی طلباء کی تعداد کے کوٹہ کا تعین بھی کیا گیا ہے جنہیں یہاں تعلیم حاصل کرنے کی اجازت دی جائے گی۔ فلسطینی یونیورسٹیوں کی تعداد صرف 150 سے زیادہ نہ ہو۔

اخبار نے مزید کہا کہ اسرائیلی فوج فلسطینی یونیورسٹیوں میں پڑھائی کے مضامین کو بھی محدود کرنے کی اجازت دے گی جو غیر ملکی طلباء کے لیے ہیں اور ہر طالب علم کو اپنے ملک میں اسرائیلی نمائندہ دفتر سے انٹرویو کرنے کا پابند کیا جائے گا۔”

طلباء اور لیکچررز کی دستاویزات میں فلسطینی اتھارٹی کی طرف سے ایک سرکاری دعوت نامہ بھی شامل ہونا چاہیے بشرطیکہ بنیادی ویزا ایک سال کے لیے ہو اور اس میں توسیع کی جا سکتی ہے کیونکہ لیکچررز کے لیے تدریس کی زیادہ سے زیادہ مدت کی اجازت دی گئی ہے۔

اخبار نے اشارہ کیا کہ یہ طریقہ کار صرف ان ممالک کے شہریوں پر لاگو ہوتا ہے جن کے “تل ابیب” کے ساتھ سفارتی تعلقات ہیں۔ اردن، مصر اور متحدہ عرب امارات ان ممالک میں شامل نہیں حالانکہ ان کے ساتھ اسرائیل کے سفارتی تعلقات ہیں۔

ہارٹز نے تبصرہ کیا کہ نئے طریقہ کار میں فلسطینیوں اور ان کے اداروں کے کام کرنے کے حق کا احترام کرنا تھا۔ ان کی پسند اور دیگر ممالک کے ساتھ اقتصادی، تجارتی اور تعلیمی تعلقات استوار کرنے میں ان کی ضروریات کے مطابق کام کرنا اسرائیلی  کی ذمہ داری ہے۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan