Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

اسرائیل

پاسداران انقلاب کا عراق میں موساد کے دو دیگر ٹھکانوں کا انکشاف

اسلامی جمہوریہ ایران کی پاسداران انقلاب نے پڑوسی ملک عراق میں اسرائیلی موساد کے دو دیگر ہیڈ کوارٹرز کا انکشاف کیا ہے۔ ساتھ ہی پاسداران انقلاب نے ان دو ٹھکانوں کو بھی نشانہ بنانے کی دھمکی دی ہے جیسا کہ چند روز قبل اربیل میں موساد کے ہیڈ کوارٹر کے ساتھ ہوا تھا۔

پاسداران انقلاب  کے ترجمان نے جمعرات کی شام کہا کہ ہم نے عراقی کردستان کے حکام کو موساد کے ہیڈ کوارٹر کے بارے میں پیشگی اطلاع دی تھی جسے ہم نے نشانہ بنایا تھا اور دو دیگر ہیڈ کوارٹرز کی موجودگی کے بارے میں بتایا تھا۔

انہوں نے زور دے کر کہا کہ ہماری سلامتی کو نشانہ بنانے والے صہیونیوں کے ہیڈ کوارٹر پر حملہ کرنا ہمارا حق ہے اور یہ ہمارے لیے سرخ لکیر ہے۔

انہوں نے نشاندہی کی کہ اسرائیل نے اربیل سے ڈرون  کے ذریعے ہمارے ایک اڈے کو نشانہ بنانے کا اعتراف کیا ہے۔

ایرانی پاسداران انقلاب کے ترجمان نے زور دے کر کہا کہ عراق کی جانب سے ان ہیڈکوارٹرز سے نمٹنے میں ناکامی اور ان سے ہماری سلامتی کو درپیش خطرات کا بغیر کسی ہچکچاہٹ کے جواب دیا جائے گا۔

گذشتہ اتوار کو ایرانی پاسداران انقلاب نے عراق کے کردستان علاقے کے دارالحکومت اربیل میں ایک اسرائیلی “اسٹریٹیجک مرکز” پر بمباری کی ذمہ داری قبول کی تھی۔

پاسداران انقلاب نے ایک مختصر بیان میں کہا تھا کہ صیہونی سازش اور شر کے اسٹریٹجک مرکز کو پاسداران انقلاب سے تعلق رکھنے والے طاقتور اور پوائنٹ خالی میزائلوں سے نشانہ بنایا گیا۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan