Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

فلسطینی نژاد برازیلی خاتون ڈاکٹرنے ’لیڈی آف دی سٹی‘ کا خطاب جیت لیا

فلسطینی نژاد برازیلین خاتون ڈاکٹرباسیلا بدوان کو برازیل کی کمیونٹی میں فلسطینی کاز کو عام کرنے، ان کی خدمات اور ان کی جدوجہد کے اعتراف میں ریاست ریو گرانڈے ڈو سول کے شہر سانتو اینجلو کے لیے “لیڈی آف دی سٹی” کے خطاب سے نوازا گیا۔ فلسطینی کاز کو عام کریں۔

برازیل میں قدس پریس نامہ نگار نے کہا کہ بدوان کو شہر کے میئر جیک باربوسا، سینٹو اینجلو جولیانا باربوسا کی خاتون اول، علاقائی پولیس اسٹیشن کی نمائندگی کرنے والی سیکیورٹی چیف اینزیو واسکونسیلوس اور میونسپل کونسل کے نمائندے نے یہ خطاب دیا۔

رپورٹر نے مزید کہا کہ بدوان کو شہر کی 14 بہترین خواتین میں شامل کیا گیا، جوسماجی مسائل کی خدمت میں ان کے نمایاں کردار اور  معاشرے کی تعمیرمیں خواتین کےلیے ان کی خدمات کے اعتراف یہ اعزاز دیا گیا

اس ایوارڈ میں فلسطینی کاز کی تشہیر کے لیے ان کی شاندار اور مسلسل سرگرمیوں کی تعریف کی گئی ۔  بدوان کو فلسطین پر سب سے نمایاں مقررین میں سے ایک کے طور پر جانا جاتا ہے اور فلسطینی عوام کے خلاف اسرائیلی جرائم کو بے نقاب کرنے میں پیش پیش رہی ہیں۔

جشن کی تقریب سینٹو اینجلو سٹی کونسل ہال میں منعقد ہوئی جس میں کونسل کے متعدد اراکین اور ممتاز شخصیات کے علاوہ شہر میں فلسطینی کمیونٹی کے افراد کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔

برازیل میں فلسطینی عرب فیڈریشن کی نائب صدر وبل فاطمہ علی نے کہا کہ یہ اعزازجو بدوان کو ملا ہے شہر اور برازیلی معاشرے میں ایک فعال فلسطینی خاتون کے طور پر ان کے کردار اور برازیل میں فلسطینی کمیونٹی کے لیے خراج تحسین ہے۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan