Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

پاکستان کے قومی دن پراسماعیل ھنیہ کی وزیراعظم اورقوم کو مبارک باد

اسلامی تحریک مزاحمت [حماس] کے سیاسی بیورو کے سربراہ اسماعیل ہنیہ نے اسلامی جمہوریہ پاکستان کے قومی دن کی 70ویں سالگرہ کے موقع پر اسلامی جمہوریہ پاکستان کے وزیراعظم عمران خان کو مبارکباد کا پیغام بھیجا ہے۔ .

تحریک کے سربراہ نے کہا کہ ہم حماس تحریک میں اور ہمارے پیچھے فلسطینی عوام ہیں۔ ہم اس شاندار موقع پر آپ کے ساتھ خوشیاں بانٹتے ہیں تاکہ ہم برادر جمہوریہ پاکستان کی تمام شعبوں میں نمایاں کامیابیوں میں ساتھ  دیں۔

اُنہوں نے مزید کہا کہ اپنے فلسطینی عوام کے حقوق کی حمایت کرنے اور ان کے منصفانہ مقصد کے ساتھ کھڑے ہونے میں پاکستان کے قابل تحسین  موقف پر آپ کا شکریہ  ادا کرتے ہیں۔

ہنیہ نے کہا کہ ان اچھے رویوں کے جاری رہنے کی اپنی خواہشات کا اظہار کیا تاکہ فلسطینی عوام اپنی سرزمین کو قابض کے مکروہ تسلط سے آزاد کر سکیں اور القدس کو اس کا دارالحکومت بنا کر اپنی آزاد ریاست کے قیام سے لطف اندوز ہو سکیں۔

انہوں نے پاکستان اور فلسطین کے دو برادر لوگوں کو متحد کرنے والے پیار اور بھائی چارے کے بندھن” پر اپنے بڑے فخر کا اظہار کرتے ہوئے اللہ تعالی سے اسلامی جمہوریہ پاکستان کے لیے “مزید ترقی اور خوشحالی” کی دعا کی۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan