Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

نیلا بھیڑیا: اسرائیلی فوج کے انفارمیشن سسٹم سے فلسطینیوں کی جاسوسی

حالیہ دنوں میں قابض اسرائیلی  فوج نے مغربی کنارے میں اپنے فوجیوں کو احکامات جاری کیے کہ کوئی بھی فوجی روزانہ 50 فلسطینیوں کی تفصیلات اور تصاویر جمع کرے اور انہیں فلسطینی فوجی نگرانی کے نظام “بلیو وولف” میں فراہم کرے۔

ان ہدایات کے مطابق اخبار کے مطابق “ہارٹز” نے جمعرات کو بتایا کہ ایک فوجی جو اپنی شفٹ کے اختتام پر یہ تفصیلات فراہم نہیں کرتا۔ اسے اس کی شفٹ کے اختتام پر فارغ نہیں کیا جائے گا اور وہ مطلوبہ رقم پوری کرنے کا پابند ہوگا۔

قابض فوج کی طرف سے ڈھائی سال تک استعمال کیا جانے والا “بلیو وولف” سسٹم فلسطینیوں کی نقل و حرکت پر نظر رکھنے اور ان کی نگرانی کے لیے ان کی تفصیلات اور تصاویر کے بارے میں معلومات کا ذخیرہ ہے۔

تفصیلات میں شناختی کارڈ نمبر، عمر، جنس، رہائشی پتہ، گاڑی کا نمبر، دوسرے لوگوں کے ساتھ تعلقات48 اراضی میں کام کی پوزیشن اور اس فوجی کے ساتھ ملاقات کے دوران فلسطینیوں کے رویے کے بارے میں “خراب تاثر” کی رپورٹ شامل ہے۔

امریکی اخبار “واشنگٹن پوسٹ” کے مطابق یہ ٹیکنالوجی ایسے موبائل فونز پر کام کرتی ہے جو سبز، پیلے اور سرخ رنگوں میں چمکتے ہیں تاکہ فوجیوں کو خبردار کیا جا سکے کہ جس شخص کی شناخت ہو گئی ہے اسے گرفتار کیا جائے یا نہیں۔

اخبار کے مطابق حال ہی میں مغربی کنارے منتقل کیے گئے فوجیوں کے ایک گروپ نے اپنے انچارج افسروں سے فلسطینیوں کی تعداد کے بارے میں احتجاج کیا کہ ان سے روزانہ اپنی تفصیلات جمع کرنے کو کہا گیا۔

اخبار نے ان میں سے ایک کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ یہ ہدایات سیکیورٹی کو برقرار رکھنے کی قیمت پر معلومات کے ذخیرے کو فوجیوں کے لیے ایک ضروری کام بناتی ہیں۔

فوجی نے خود مزید کہا کہ 50 فلسطینیوں کی تفصیلات جمع کرنے والی یہ ہدایات اس وقت درست ہیں جب فوجی سیکیورٹی کے لحاظ سے حساس مقامات جیسے چوراہے یا گلیوں میں جہاں فلسطینیوں نے متعدد حملے کیے ہیں۔

اخبار کے مطابق بہت سے فوجیوں کا خیال ہے کہ یہ سرگرمی  فلسطینیوں کے خلاف ہو رہی ہے، لیکن انہیں دشمنانہ سرگرمیوں سے جوڑنے والی کوئی اطلاع نہیں ہے۔

مقبوضہ بیت المقدس ۔۔۔ مرکز اطلاعات فلسطین

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan