Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

فرانس نے فلسطینی ایسوسی ایشن تحلیل کردی

بدھ کے روز فرانسیسی حکومت نے فرانسیسی صدر عمانوئل میکرون کی ہدایات کی بنیاد پر ٹولوز (جنوب مغرب) شہر میں سرگرم تنظیم “فلسطین جیت جائے گی” ایسوسی ایشن کوتحلیل کر دیا۔

یہ فیصلہ میڈیا کوتقسیم کیے گئے ایک حکومتی حکم نامے میں آیا جس میں لیگ کو تحلیل کرنے کے فیصلے کی وجوہات بھی شامل تھیں جس میں یہ دعویٰ بھی شامل تھا کہ اس کے پاپولر فرنٹ فار دی لبریشن آف فلسطین کے ساتھ براہ راست روابط ہیں۔ “یہود مخالف” سرگرمیاں انجام دیتے ہیں۔ .

فرمان کے مطابق ایسوسی ایشن کو تحلیل کرنے کا فیصلہ مؤثر ہو گیا جو پیرس میں حکومت کو ایسوسی ایشن کے اراکین کے خلاف قانونی چارہ جوئی اور گرفتاری اور ان کی سرگرمیوں کو روکنے کا اختیار دیتا ہے۔

دوسری طرف فلسطینیوں کے حقوق کے لیے کام کرنے والی تنظیم نے اس فیصلے کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ اس اشتعال انگیزحملے اورنفرت انگیز الزامات کے ذریعے، میکرون اور ان کی حکومت فلسطین کے ساتھ یکجہتی کی ہر تحریک کو خاموش کرنے اور اسرائیل کے لیے فرانس کی غیرمشروط حمایت اور بغیر کسی جوابدہی کے فلسطین کی استعمار کو جاری رکھنے کی کوشش کرتی ہے۔

انہوں نے ایک بیان میں مزید کہا کہ ایسوسی ایشن کی تحلیل فلسطینی عوام کے ساتھ یکجہتی کی تحریک کومجرمانہ بنانے کا ایک اور قدم ہے۔ یہ تمام نوآبادیاتی اور نسل پرستانہ مخالف تنظیموں کو آج پہلے سے کہیں زیادہ نشانہ بنایا جاتا ہےاور ہمیں کھڑے رہنا چاہیے۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan