Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

چیمپیئن شپ جیتنے والے مصری اسکواش کھلاڑی کی فلسطینیوں کی حمایت

مصری اسکواش کھلاڑی علی فرج نے برطانوی “آپٹیکا” چیمپئن شپ جیتنے کے بعد اور عالمی سطح پر کھیل میں دوسرے نمبر کے کھلاڑی کا ٹائٹل پہننے کے بعد اسرائیل کو تنقید کا نشانہ بنایا ہے۔ انہوں نے اپنی جیت کو فلسطینیوں کی جیت قرار دیا اور کہا کہ جس طرح کی مشکلات اور مصائب ان دنوں یوکرینی عوام برداشت کررہے ہیں فلسطینی قوم اس طرح کی مشکلات 74 سال سے برداشت کررہےہیں۔

سوشل میڈیا پر گردش کرنے والی ایک ویڈیو میں فرج نے کہا جب یوکرائنیوں کے المیے کے بارے میں بات کی جاتی ہے تو دنیا فلسطینیوں کو بھول جاتی ہے۔ ہم دیکھ رہے ہیں کہ اب یوکرین میں کیا ہو رہا ہے، کسی کو جارحیت اور قتل و غارت کو قبول نہیں کرنا چاہیے، لیکن ہمیں اجازت نہیں دی گئی۔ بات کرنے سے پہلے، کھیل میں سیاست کے بارے میں اور اب جب کہ اسے اچانک اجازت مل گئی ہے، مجھے امید ہے کہ لوگ ہر جگہ ناانصافی کو دیکھیں گے۔

انہوں نے زور دے کر کہا کہ ’’فلسطینی 74 سال سے اس ناانصافی کی زندگی گزار رہے ہیں، لیکن میرا اندازہ ہے کہ یہ مغربی میڈیا کے بیانیے کے مطابق نہیں ہے۔اس لیے ہم اس پر بات نہیں کر سکتے، لیکن جب تک ہم اب بات کر سکتے ہیں۔ یوکرین پر بات کرسکتے ہیں تو فلسطین پر کیوں نہیں کرسکتے۔ ہم فلسطینیوں کے بارے میں بھی بات کر سکتے ہیں۔

انہوں نے زور دے کر کہا کہ فلسطینی 74 سال سے مصائب کا شکار ہیں اور کوئی نہیں بولا۔ آئیے فلسطین کے بارے میں بھی بات کرتے ہیں جو یوکرین کے حالات سے گزر رہا ہے۔

مصری فراج نے ڈیاگو الیاس میں پیرو کے خلاف فائنل میچ جیت کر 6 سے 11 مارچ تک لندن میں ہونے والی چیمپئن شپ کا ٹائٹل اپنے نام کیا۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan