Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

آوی دیختر کے انتخاب پر پارلیمنٹیرینز فار القدس کی مذمت

مقبوضہ بیت المقدس ۔ مرکز اطلاعات فلسطین+-
کل منگل کےروز لیگ آف پارلیمینٹیرینز فار القدس نے اسرائیلی کنیسٹ کے رکن ایوی ڈشٹر کو بین الپارلیمانی یونین کی انسداد دہشت گردی کمیٹی کا نائب چیئرمین منتخب کیے جانے پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔

ایسوسی ایشن نے ایک پریس بیان میں اس بات کی تصدیق کی کہ  ایوی دیشتر  کا انتخاب قابض اسرائیل کی طرف داری اور فلسطینیوں کے خلاف  تعصب برتنے کے مترادف ہے جو بین الاقوامی قوانین کی خلاف ورزی ہے۔ اوران اہداف سے متصادم ہے جو یونین حاصل کرنا چاہتی ہے، جن میں سب سے اہم دنیا میں امن و استحکام کو فروغ دینا ہے۔ آوی دیختر نے چونکہ شن بیٹ کے سربراہ کے طور پر خدمات انجام دیں اور انہیں اسرائیلی فوج کا ایک اعلیٰ افسر سمجھا جاتا تھا۔

 بیان میں مزید کہا کہ قابض فوج میں ایک افسر کا اس عہدے پر انتخاب یہ اسے فلسطینی عوام کے خلاف اکسانے اور جھوٹ اور غلط معلومات پر عمل کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرے گا۔ یونین اور اراکین پارلیمنٹ سے مطالبہ کرے گا کہ وہ ایسے قدم کا مقابلہ کرنے کے لیے اقدام کریں۔

اسی تناظر میں، ایسوسی ایشن نے بین الاقوامی فیڈریشن کے اجلاس کے دوران فلسطینی کاز کی حمایت میں کویتی اور الجزائر کے موقف کا شکریہ ادا کیا، خاص طور پر الجزائر کے وفد کے موقف کا جس نے اجلاس میں اپنی تقریر کے دوران دیختر کو بے نقاب کیا۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan