Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

غرب اردن میں جھڑپیں، فلسطینیوں نے اسرائیلی فوجی خیمے کو آگ لگا دی

فلسطین شمالی مغربی کنارے کے شہر نابلس کے ماؤنٹ جریزم میں نوجوانوں اور قابض افواج کے درمیان کل شام اتوار کو جھڑپیں شروع ہوئیں۔

مقامی ذرائع نے اطلاع دی ہے کہ نوجوانوں نے کوہ جریزیم پر شہریوں کی زمینوں پر قائم فوجی پوائنٹ کے قریب قابض فوج کے ایک خیمے کو جلا دیا۔

انہوں نے واضح کیا کہ قابض فوجیوں نے ماؤنٹ جیریزم پوائنٹ کے بالائی مضافاتی علاقے میں زہریلی گیس فائر کی جس کے نتیجے میں متعدد شہری دم گھٹنے سے بے ہوش ہوگئے۔

حال ہی میں اس علاقے میں نوجوانوں اور قابض افواج کے درمیان جھڑپیں دیکھنے میں آئیں۔ ماضی میں مزاحمتی جنگجوؤں نے پہاڑ پر واقع فوجی پوائنٹ کو متعدد گولیوں کا نشانہ بنایا۔

پچھلے ہفتے مغربی کنارے میں قابض فوج کے ساتھ شدید تصادم کا مشاہدہ کیا گیا، مغربی کنارے میں متعدد محوروں میں حملے کیے گئے۔ ان میں براہ راست فائرنگ کے 27 واقعات ، دھماکہ خیز مواد اور آگ لگانے والےگولے پھینکنے اور مغربی کنارے میں  87 محاذ آرائی کے مقامات پر پیش آئے۔

عبرانی رپورٹس میں قابض حکومت کے الگ تھلگ بستیوں میں سیکڑوں سیٹلمنٹ یونٹس کی تعمیر کے ارادے کی نشاندہی کی گئی ہے جن میں ہر براچا میں 286 سیٹلمنٹ یونٹس شامل ہیں جو نابلس کے کوہ جریزیم پر تعمیر کیے گئے ہیں۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan