Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

رام اللہ

مسلسل 113 دن بھوک ہڑتال کرنے والا فلسطینی قیدی اسرائیلی جیل سے رہا

اسرائیلی جیل میں انتظامی قید کے خلاف مسلسل 113 دن تک بھوک ہڑتال کرنے والے فلسطینی قیدی مقداد القواسمی کو رہا کردیا گیا۔

قابض حکام نے الخلیل شہر کے رہائشی 24 سالہ القواسمی کو دوبارہ گرفتار کرنے کے چند گھنٹے بعد رہا کیا۔ رہائی کے بعد اسے ایک بار پھر فوجی گاڑی میں ڈال دیا گیا تھا۔

گذشتہ نومبر میں قواسمی نے اسرائیلی جیلروں پر فتح حاصل کی اور فروری میں ان کی رہائی کے معاہدے کے بعد مسلسل 113 دن تک بھوک ہڑتال کی تھی۔

القواسمی کو گذشتہ سال جنوری سے حراست میں لیا گیا تھا اور وہ ایک سابق قیدی ہیں جنہیں متعدد بار گرفتار کیا گیا تھا۔ اس نے تقریباً 4 سال قید اور انتظامی حراست کے درمیان کا عرصہ حراست میں کاٹا۔

اس سے قبل  قابض حکام نے قیدی ہشام اسماعیل احمد ابو حواش (41 سال) کو الخلیل کے قصبے دورا سے 16 ماہ انتظامی حراست میں گزارنے کے بعد رہا کیا۔

قابض حکام نے ابو حواش کو 29 اکتوبر 2020 کو گرفتار کیا تھا۔ میں نے اسے بغیر کسی الزام کے من مانی انتظامی حراست میں منتقل کر دیا گیا۔ اس گرفتاری کے دوران اس نے کھلی بھوک ہڑتال کی۔

قابل ذکر ہے کہ القواسمی اور ابو حواش کے ساتھ 4 قیدیوں نے بھوک ہڑتال کی۔ ان کی انتظامی حراست کو مسترد کرتے ہوئے بھوک ہڑتال کرنے والے اسیران میں کا ید الفسفوس، علاء الاعرج، عیاد الھریمی اور لوئی الاشقر شامل ہیں۔

 

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan