Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

فلسطین میں بچوں کا قومی دن،2015ء کے بعد 9 ہزار نونہال پابند سلاسل

فلسطینی  اسیران  کلب نے کہا ہے کہ قابض اسرائیلی حکام نے 2015 سے لے کر مارچ 2022 کے آخر تک 9000 سے زائد فلسطینی بچوں کو گرفتار کیا ہے۔

کل پیر تین اپریل کو فلسطینیوں کے یوم اطفال کے موقع پر پریزنرز کلب نے اپنی ایک رپورٹ میں بتایا کہ تقریباً 160 نابالغ بچے اس وقت عوفر، دیمون اور مجد جیلوں میں قید ہیں۔ یہ اس بات کا اشارہ ہے کہ قابض حکام نے 2000 میں “الاقصی انتفادہ” شروع ہونے کے بعد سے تقریباً 19,000 بچوں (18 سال سے کم عمر) کو گرفتار کیا، جن میں دس سال سے کم عمر کے بچے بھی شامل تھے۔

اسیران کلب نے کہا کہ بچوں کو گرفتار کرنے کی پالیسی قابض ریاست کی مسلسل پالیسیوں میں سے ایک ہے اور ان کی گرفتاریاں قصبوں اور ان کی زمینوں پر قائم بستیوں کے ساتھ ساتھ کیمپوں اور القدس میں مرکوز ہیں۔

2015 کے بعد سے، خاص طور پر القدس سے بچوں کی گرفتاریوں میں اضافہ ہوا ہے اور اس کے ساتھ (اسرائیلی جووینائل قانون) میں بنیادی ترامیم کی گئی ہیں، خاص طور پر 14 سال سے لے کر 12 سال تک کے بچوں کے لیے “سزا”  مقرر کک گئی۔ جس کا مطلب ہے کہ عدالت 12 سال کی عمر سے ان پر مقدمہ چلا سکتی ہے۔ تاہم، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ 2015 سے پہلے کے ادوار بچوں کے خلاف بڑھتی ہوئی گرفتاریوں اور غیر منصفانہ سزاؤں سے پاک تھے۔ جن سالوں کے دوران تصادم میں اضافہ ہوا، 1987 کے انتفاضہ اور 2000 میں الاقصی انتفاضہ کے دوران سینکڑوں بچوں کی گرفتاریاں دیکھنے میں آئیں۔

پچھلے سال مئی میں تصادم میں اضافے نے ایک اہم مرحلہ تشکیل دیا جس میں بچوں کے خلاف گرفتاریوں میں اضافہ اور ان کے ساتھ ہونے والے تشدد شامل ہیں کیونکہ گذشتہ سال مئی میں 471 گرفتاریاں ریکارڈ کی گئیں، جن میں 1948 میں مقبوضہ علاقوں سے گرفتار کیے گئے بچے بھی شامل تھے، اور ان کی تعداد حراست میں لیے گئے بچوں کی تعداد تقریباً 250 تک پہنچ گئی۔

زیر حراست بچوں کے دستاویزی اعدادوشمار اور شہادتیں اس بات کی نشاندہی کرتی ہیں کہ حراست میں لیے گئے بچوں کی اکثریت کو متعدد منظم آلات اور طریقوں کے ذریعے جسمانی اور نفسیاتی تشدد کی ایک یا زیادہ شکلوں کا نشانہ بنایا گیا ہے جو کہ قوانین، بین الاقوامی اصولوں اور حقوق سے متعلق کنونشنوں کے منافی ہیں۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan