Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

ترکی میں ’فلسطینی یوم الارض‘ کی مناسبت سے ہفت روزہ تقریبات کا آغاز

ترک ایسوسی ایشن فار سولیڈیرٹی ود فلسطین – ’فیدار‘ نے فلسطینی “یوم سرزمین” کے موقع پر ترکی میں کئی سرگرمیاں شروع کرنے کا اعلان کیا ہے۔

 انجمن کے میڈیا آفس کے ڈائریکٹر ابراہیم الناجی نے قدس پریس کو بتایا انجمن اراضی کی 46 ویں سالگرہ کے موقع پر ترکی میں فلسطینی برادری کی شرکت کے ساتھ آج سے شروع ہونے والی تقریبات کا ایک سلسلہ منعقد کرے گی اور یہ سرگرمیاں بدھ 30 مارچ کو فلسطین میں یوم الارض کے دن تک جاری رہیں گی۔

الناجی نے کہا کہ سرگرمیاں فلسطینی لیکچرز اور شام کی تقریبات، فلموں کی نمائش، تصویری نمائشوں، ثقافتی مقابلوں اور بچوں کے لیے سرگرمیوں کے علاوہ “ٹوگیدر ٹو وکٹری اینڈ لبریشن” فیسٹیول کے درمیان مختلف ہوں گی جو الیکٹرانک طریقے سے منعقد کیا جائے گا۔

 ہر سال 30 مارچ کو فلسطینی عوام اس دن کی یاد مناتے ہیں جسے “لینڈ ڈے” کے نام سے جانا جاتا ہے۔ جس دن جلیل اور مثلث کی زمینوں کے تقریباً 21,000 دونم پر ناجائز قبضہ کیا گیا تھا۔

یہ بات قابل ذکر ہے کہ ترکش ایسوسی ایشن فار سولیڈیریٹی ود فلسطین جسے اس کے مخفف “فیدار” کے نام سے جانا جاتا ہے ایک غیر سرکاری انجمن ہے، جس کا مقصد فلسطینی کاز کو ترکی میں متعارف کرانا  اور متعدد فیلڈ  سرگرمیوں اور تقریبات کا انعقاد کرنا ہے۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan