Connect with us

اسرائیل کی تباہی میں اتنا وقت باقی ہے

  • دن
  • گھنٹے
  • منٹ
  • سیکنڈز

Palestine

اسرائیل کوتسلیم کرنے والے مسلم ممالک کے حکمران توبہ کریں:عیسائی رہ نما

اسلامی اور عیسائی مقدسات کے دفاع کے لیے قائم کردہ کمیٹی کے رکن فادر مانوئل مسلم نے کہا  ہے کہ ہر وہ ہتھیار جو القدس،  الاقصیٰ اور کلیسائے المہد کے لیے نعرے کے تحت نہیں اٹھایا جاتا وہ مشکوک ہے اور ہمیں اسے شکست دینا چاہیے۔

پریس بیانات میں مانویل مسلم نے اس بات پر زور دیا کہ یروشلم ان لوگوں کو معاف نہیں کر سکتا جنہوں نے اسے چھوڑ دیا اور دشمنوں کے ساتھ معمول کے تعلقات استوار کرتے ہوئے اس کے ساتھ مفاہمت کی۔”اسرائیل” کو تسلیم کر لیا۔ وہ وہ توبہ کریں اور افسوس کے ساتھ اپنی اصل کی طرف لوٹ آئیں۔

 عیسائی رہ نما کا کہنا تھا کہ نارملائزیشن کے ذریعے عرب اسرائیل کے ساتھ اسلامی فتوحات کی شکست اور عہد عمر کے سقوط پر دستخط کرنا ہیں۔ فلسطین اب عربوں کی سرزمین نہیں ہے، اور یہ کہ القدس عرب دارالحکومتوں کا دارالحکومت نہیں ہے۔

فادر “مسلم” کا خیال ہے کہ “اگر ہر مسلمان اور عرب خاندان القدس کو ایک ناشتے کی قیمت عطیہ کر دے تو یہ تمام مقبوضہ فلسطین کی تاریخ کا چہرہ بدل دے گا۔”

مسجد اقصیٰ اور یروشلم شہر کو یہودیت کے مسلسل حملوں اور مہمات کا سامنا ہے۔ اس کے علاوہ پرانے شہر کے محلوں سے اصل باشندوں کو بے گھر کرنے کی منظم کوششیں کی جا رہی ہیں۔

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Copyright © 2018 PLF Pakistan. Designed & Maintained By: Creative Hub Pakistan